keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Tarjotinpöytä



Musta alkaa hiljalleen tuntua, että olen pitänyt Hämeenmaata pystyssä parin viime kuukauden aikana, sillä varmaan joka toinen postaukseni paljastaa jonkun ostoksen Prismasta tai Terrasta!:/




Siis, sama reissu, jolla löysin ihanan kummituspuun, ostin kesähuoneeseen tarjotinpöydän. Koska meiltä edelleen puuttuu sieltä se varsinainen pöytä, niin ajattelin, että onhan siellä joku laskutaso oltava, johon saa ainakin lyhdyn ja jotain syksyisiä asetelmia. Eikös ne laskutasot ole juuri sitä varten olemassa? ;)



Lyhty on ostos parin, tai ehkä kolmen, vuoden takaa Perfect Home-kutsuilta. Se on samaa sarjaa coolerin kanssa, joka näkyy ainakin rippijuhla ja juhannus postauksissa. Tykkään näistä molemmista todella paljon! Tuo nahka tekee näistä ylellisen ja tyylikkään oloisia.:) Ehkä tuo lyhty pitäisi välillä pestä...Lähikuva paljastaa karun totuuden.




Olen muuten huomannut, että ruskean sävyt viehättävät vaihteeksi. Varsinkin tuollaiset nahkan väriset, mutta myös viljapellon ja jopa kellanruskea! Ai niin ja beige! WHAT? Olen saanut itseni kiinni monta kertaa katselemasta H&M:n pellavalakanoita beigenä.;) Sinänsä hyvä juttu, koska meiltähän tuota beigeä löytyy, ei tosin pellavalakanoissa. Olkoonkin, että minusta se sävy meidän seinissä on hieman väärä.:)

Kepeää keskiviikkoa!
Taina

7 kommenttia:

  1. Ihan mahtavaa Taina! Jos sulla on harteilla puolet Hämeenmaan toimeentulosta, niin mulla on sit se toinen puoli :D
    Justiin niitten tänään esittelemieni Prisman minimaljakoiden kohdalla mietin, että onkohan nyt varmasti tullut selväksi, mistä meikäläinen tekee ihan k a i k k i sisustusostoksensa :D. Paitsi välillä saatan poiketa Tarjoustalossa...

    Ja tuskin yllätyty siitäkään, että mun ehdoton lemppariväri on ruskea ja että mulla on keittiön pöydällä kirkas lasimaljakko (tai siis oikeasti se on kynttilälyhty...), jossa on nahkahihna :). On tosin Living and Roomin mallistoa (koska olen heidän jälleenmyyjänsä), mutta kumminkin :)
    Että mitäköhän yhtäläisyyksiä tässä seuraavaksi paljastuu ;)

    Hämeenmaassa tavataan Taina :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kieltämättä mua nauratti, kun luin postauksestasi maljakoiden ostopaikasta!:)) Meillä on Tarjoustalot mielestäni liian hankalissa paikoissa, ja siksi saatan silloin tällöin ostaa jotain myös Jyskistä, joka on ihan siinä Prisman vieressä.;) Living&Room on mulle tuttu vain nimenä, täytyypä tutustua! Kävin tietenkin selaamassa Perfeck Home-kuvastoa tuossa, kun hain linkkiä. Ei olis pitänyt...:/

      Poista
    2. Täälläkin kannattaa käyydä: livingandroom.fi ;).

      Poista
    3. Voi ei, Annukka! Kävin ja ihastuin mm. höyhenkuvioisiin tyynynpäällisiin, Toscana-astioihin, kaikkiin kuviin...Onko täällä Lahden seudulla edustajaa? Toimiiko tämä kotikutsu-periaatteella?

      Poista
    4. Juu toimii kotikutsuperiaatteella ja varmasti Lahden seudulta löytyy jälleenmyyjä (en muista kaikkia ulkoa), mutta jos haluat jotain tilata ilman kutsuja, niin sekin onnistuu mainiosti. Mulle voi mieluusti laittaa viestiä (sisustuspalvelu.kotonasi (at) gmail.com), niin tilaan mielelläni :) . Ja ne tyynyt on oikeesti todella kauniita ja pehmeitä. Ja Toscana-sarja on myös superihana. SIinä on jotain sellasta Välimeren henkeä, josta tykkään, vaikken muuten niin koukeroista välitä.

      Poista
  2. Täältähän ne heinät löytyivät! Mulla oli näköjään jäänyt eilen blogit lukematta :( Setti iskee minun makuuni muutenkin kuin vain heinien osalta. Nahan ja lasin liitto toimii valtaisan hyvin ja tarjotinpöytä on tosi kiva. Hyvä pitää raha kiertämässä - ihan vain yleisen hyvän kannalta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anu! Olen kyllä aina toteuttanut tuota rahan liike on hyväksi-periaatetta.;)

      Poista