perjantai 20. kesäkuuta 2014

Keskikesän juhlaa

Minun juhannustunnelmani koostuu
 pientareelta poimituista kesäkukkasista maljakoissa,


 
hyvästä ruuasta ja juomasta,


 

puhtaista, vastavaihdetuista, petivaatteista
 ja hyvästä seurasta eli omasta perheestä.:)





 Minä avaan syömmeni selälleen
ja annan päivän paistaa.
Minä tahdon kylpeä joka veen,
ja joka marjan maistaa.

Minun mielessäni on juhannus,
ja juhla ja mittumaari,
ja jos minä illoin itkenkin,
niin siellä on sateenkaari.

- Eino Leino -

 
Hauskaa ja turvallista juhannusta!
Taina

8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos Kati!:) Ehkä tiesitkin, että se on mun viime kesän projektini, kuten oikeastaan koko makuuhuoneen uudistaminen oli? Olihan siinä omat kommervenkkinsä, ja aikaa mulla kului asian jahkailuun ihan liian kauan, mutta olen ollut tyytyväinen lopputulokseen. Ilman sängynpäätyä näyttäisi jotenkin..kaljulta!;))

      Poista
  2. Kohta se tän vuoden keskikesän juhla on taas käsillä ja muistetaan nämä postauksen onnen avaimet, onnistuneen juhannusjuhlan järjestämiseksi. ♡

    VastaaPoista
  3. Niin kaunista! Ihanaa juhannuksen odotusta - minä aloittelen silloin lomaani :)

    VastaaPoista
  4. Olisipa hauska järjestää juhannuspicnic/brunssi! Kroisantteja olis tarjolla, tietenkin :)

    VastaaPoista