sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Äl-oo-äm-aa

Toukokuu mennä humpsahti ja tuntuu
vielä ihan uskomattomalta, että nyt edessä
on kesä ja loma. Tämä päivä
tosin on minusta ihan tavallinen sunnuntai,
ja vasta huomenna on erityinen päivä,
kun herätyskellon voi päästää myös lomalle.
 


 Eilen hyvästelin luokkani, jota olin lutsannut
viisi vuotta. Selvisin omaksi yllätyksekseni
hommasta kunnialla ja lähes kuivin silmin.
Olin kyllä valmistellut itseäni tuohon hetkeen
viikon verran, ja näköjään se valmistautuminen
auttoi. Eihän siinä mitään, että hieman
itkee, kun on liikuttunut, mutta pelkäsin etukäteen,
että suunilleen alan ulvomaan todistusten 
jaossa.;)) Hyvillä mielen uusia haasteita
kohti elokuussa...

 
 Nyt nautin loman alkuhuumasta, enkä (ehkä)
vielä tänään kirjoita listaa itselleni kaikesta
siitä, mitä pitäisi ennättää tekemään kesän aikana.;)


Hyvää kesää!:)
Taina


 
 

4 kommenttia:

  1. Ihanaa lomaa Taina ♥

    Meillä oli kanssa vähän herkät hetket, kun yksi jätti ala-asteen taakse ja kahdella muullakin vaihtuu opettaja. Sai siinä kyyneliä nieleskellä moneen otteeseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katja!:) Onhan nuo tilanteet aina niin tunteellisia, että niitä kyyneleitä tulee vuodatettua...Olen ihan kamalan huono hyvästienjättäjä, ja siksi ylpeä eilisestä "rauhallisuudestani". Lasten kasvu ja kehittyminen ovat kuitenkin niin iloisia ja hyviä asioita, vaikka itsestä olisikin kiva välillä pysäyttää ajankulku.;)

      Poista
  2. Mä en taida tehdä mitään listaa... nautin vaan ja teen fiiliksen mukaan juttuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä juttu!:) En mä niistä listoista kaikkea saa kuitenkaan tehtyä, mutta onpahan jotenkin jäsentyneempää. Oon ollu sellainen listojen tekijä ala-asteelta asti! Muistan, että kirjoitin päiväkirjaan aina kuukauden listan...:D

      Poista