lauantai 24. tammikuuta 2015

Pastellivärejä ja teknisiä ongelmia



En voinut mitenkään vastustaa näiden kynttilöiden värin ja pinnan struktuurin houkutusta. Löysin ne mun vakiosisustuskaupasta eli Prismasta. Ovat Rainbow-merkkiä, mutta siitä huolimatta palavat nätisti, eivätkä valuta. Varsinkin tuo petroolinsininen kynttilä on mun mieleeni. Ihana herkkutrio kaiken kaikkiaan!






Kynttilät saivat pastellinväriset kaverit Cittarista ostamistani tulppaaneista. Hieman tunnen huonoa omaatuntoa, kun en tuosta meidän lähikukkakaupasta tällä kertaa kimppua ostanut. 28 tulppaania 10 eurolla, siihen ei kyllä mikään kukkakauppa pysty...







Pastelliväreistä tekniikan syövereihin. Mulla on pieni tekninen pulma ja toivon, että ehkä joku teistä kanssabloggaajista osaa auttaa. Olen yrittänyt vaihtaa nyt useampaan otteeseen banneria sellaiseen, jossa on 10 tai 12 kuvaa. Joka kerta lautausta yrittäessäni, kone ilmoittaa, että kuvan URL-osoite on virheellinen. Olen ihan kuutamolla. Mitä ihmettä mun pitäis tehdä ja missä vika?! Kaikki apu vastaanotetaan ilolla!:)

Taina


13 kommenttia:

  1. Kiitos kynttilävinkistä! Pitääpä hakeakin noita itsellekin. Kivoja värejä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä kestä!:) Pitäis varmaan neuvotella Prisman kans joku diili.;D

      Poista
  2. Kynttilät on kyllä nättejä! :) Mulla on varmaan nyt joku vaaleanpunainen kausi menossa kun ihastuin tuohon vaaleanpunaiseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tais olla viime vuonna tähän aikaan vaaleanpunainen kausi meneillään...Herkät pastellivärit kyllä sopivat loistavasti tähän talven keskelle!:)

      Poista
  3. Onpa nättejä kynttilöitä! :) Sattuiko siellä olemaan turkooseja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ollut turkooseja. Olisin varmasti ostanut, jos olis ollut.:)

      Poista
  4. Kauniinvärisiä kynttilöitä!
    Täälläkään nörtteily ei ole vahvimpia puolia, toivottavasti joku osaa auttaa sinua ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, mäkin toivon, että joku viisaampi vois auttaa näissä teknisissä asioissa.:) Tarvitsisin henkilökohtaisen avustajan.;)

      Poista
  5. Vastaukset
    1. No, sehän on hieno juttu, että näinkin vaatimattomasta sait inspiksen!:D

      Poista
  6. Kauniin väriset kynttilät! Aika ihanaa, että niinkin pienellä (ja edullisella) keinolla saa kodin tunnelmaa muutettua taas erilaiseksi. Tykkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä. Kynttilöissä voi vähän leikkiä väreillä. Suuremmissa ostoksissa joutuu enemmän miettimään, että mahdanko piankin kyllästyä tähän väriin. Siksi kai tulee niin usein ostettua lähinnä rauhallisia sävyjä kotiin ja päälle.:)

      Poista