perjantai 18. huhtikuuta 2014

Hyvää pääsiäistä!

Olisihan mun pitänyt älytä olla
ostamatta ulos kukkia ennen Saksan
matkaani tai vähintäänkin nostaa ne
ennen lähtöä eteiseen turvaan yöpakkasilta!
Reissusta palattua mua odotti kuolleena
retkottavat kukat ovenpielessä. Mitäs läksit!;)
Sainpahan tekosyyn ostaa uudet ja
ihan erilaiset kuin ne edelliset.:)

 
Pitäisi ostaa uusi kuramatto ja terassin saisi joku siivota...

 Näiden kukkasten myötä toivottelen oikein
ihanaa ja aurinkoista pääsiäistä kaikille!:)

Taina

6 kommenttia:

  1. Onpa kauniit asetelmat! Meillä on ulkoruukuissa tyydytty tasan yhteen pieneen narsissiruukkuun. Hersytellään sitten vähän myöhemmin koko rahan edestä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Rilla!:) Mä olen NIIN kärsimätön näissä..myönnetään, että mopo meinaa aina karata talven jälkeen.;) Pakko saada elävää, vihreää, värikästä.:) Ja teidän puutarha, huoh, jos meilä ois edes puoliksi sellainen joku kaunis päivä...Aina voi haaveilla.:)

      Poista
  2. Minä uskallan satsata ulkokukkiin sitten, kun yöpakkasten vaara vähenee huomattavasti - vanha kansa sanoo, että kesäkuun toisella viikolla... No, voi niitä narsisseja jo aiemminkin hankkia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viittaan edellä mainittuun ja vetoan mielenhäiriöön, joka valtaa aina keväisin. Ei pysty muuttumaan.;))

      Poista
  3. Hieno pääsiäisasetelma, vau!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Jouduin hieman haalimaan kukkia sieltä täältä, että sain ruukut täyteen. Oransseja krookuksia minulla ei ole ollut koskaan aikaisemmin. Kukissa monesti paljon on parempi kuin vähän.;)

      Poista