keskiviikko 21. joulukuuta 2016

Neljännen adventin Kukkailottelut



Juhuu! Loma, se on täällä! <3 Täällä on laitettu paikat hyrskyn myrsyn, sillä kannoin kuusen kylppäriin ja raivasin työhuonetta. Toinen nojatuoleista lähti työhuoneesta joulun ajaksi olohuoneeseen, jotta kuusella on reilusti tilaa. Sopivasti mies sairastaa flunssista pahinta, eli miesflunssaa, joten olen joutunut olemaan mies talossa tällä viikolla.:P Kaipa mä joudun vielä sen tähdekin kuusenlatvaan kiipeämään, vaikka se on kyllä mulle aika korkealla...

Viime viikolla lupailin, että laittaisin Kukkailottelusta koosteen jo keskiviikkona. Tässä se nyt tulee.  Aikomus on myös aloittaa joulun Kukkailottelu huomenna! Mulla ei tosin vielä ole kuvia, eikä ehkä ihan kukkiakaan, mutta enköhän mä saa homman valmiiksi huomisen aikana.;D  Tässä sitä lupaamaani Kukkailottelu -satoa viime viikolta:


Viikarivartti
Lumikallio, Ruusumäki
Anun puutarha, Milli´s Little Home
Something else / Mia, A Whisper from the Almond Valley
Parasta aikaa, Katson ikkunasta
Belle Époque Wedding Diary

 
 Huomiseen!

Taina 

2 kommenttia:

  1. Näitä koosteita on aina niin ilo selailla läpi. Ihania kuvia, viikosta toiseen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ja kiitos ilottelijoille, kuten sinulle!<3

      Poista