perjantai 7. maaliskuuta 2014

Kirjasto alkaa hahmottua

Muistatte ehkä syksyltä tuskailuni
meidän työhuoneen eli kirjaston osalta(postaus
täällä ja täällä). Ongelmana  on erityisesti ahtaus,
mutta en voi kieltää, etteikö kysymys olisi
myös kyllästymisestä ja uudistamisen halusta.
Vaikka pidän edelleen työhuoneen takaseinän
ruskeasta väristä, olen miettinyt sen tilalle
tapettia. Kirjastoon sopivaa...klik.


Sohvasta eroon pääsemiseksi en ole tehnyt
yhtään mitään, mutta kirjahyllyt sentään siivosin
ennen joulua. Karsin kirjoja rankalla kädellä,
ja tällä hetkellä valtava määrä kirjoja odottaa,
että tarjoaisin niitä antikvariaattiin tms.
Yksi iso kassillinen oli kirjoja, joista en usko kenenkään
olevan kiinnostunut, kuten vanhahkot
tietosanakirjat. Mitä niille voisi tehdä?Pahalta
tuntuu ajatus kaatopaikalle kuskaamisesta,
mutta en ajatellut ryhtyä niistä mitään
askartelemaankaan...



Sohvan tila menisi nojatuoleille, jotka meillä ovat
ennestään, mutta molemmat pitäisi verhoilla.
Olen hurahtanut kulahtaneeseen, ruskeaan nahkaan,
ja sellaisella nojatuolit pitäisi verhoilla.



Lattialle haluaisin ostaa jotain tällaista...klik.
Sävyiltään matto voisi olla beige-sininen.
Juup, sininen on selvästi palaamassa!;)



Ai juu, pieni mutta tässä on, että pitäisi
jostain keksiä ne rahat tapetointiin, verhoiluun
ja mattoon.;) Ikkunaseinän osalta suunnitelmat
ovat vielä ihan auki, mutta enköhän mä
jotain rahanreikiä sinnekin keksi...:P 

Eikös olekin muuten ihanat leinikit ja anemonet?
Tällä kertaa aivan valkoisia, mutta jotain
värikkäämpää voisin vielä hakea kaupasta
eteisen ja makkarin kipaston päälle.
Josko sitä sitten löytäisi jostain energiaa
imurointiin, villakoirat pyörii nurkissa,
eivät onneksi näy kuvissa, kai!

Mukavaa perjantaita!:)
Taina

 

6 kommenttia:

  1. Ihanat kukat, ihana koti & ihana blogi ♥
    Ja ihanaa viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
  2. Huvittava tapetti. Siellä vilisee sellaisia sanoja kuin häradsrätten - kihlakunnanoikeus, balken - (lain) kaari, ifrågavarande fång - kyseessä oleva vanki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin, enhän mä katsonut yhtään, mitä tapetissa lukee.:D Mistä asiakirjoista tapetti on mahdettu työstää?! Olen kuitenkin himoinnut tätä jo viime kesästä asti, joten en usko, että tekstin sisältö muuttaa intoani.:)

      Poista
  3. Ihanat kukat! Nonni, nyt mun on pakko hakea ekat tuollaiset-joiden-nimen-unohdin tänään kaupunkireissulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös!:) Mä olen juuri tän vuoden puolella löytänyt nuo anemonet omaan kotiin. Nämä on ostettu Karisman Kaivokukasta. Siellä on hyvät valikoimat!

      Poista